امام‌جمعه بجستان گفت: آگاهی، ولایت‌پذیری و اخلاق‌مداری سه پیام اصلی مبعث است و در انتخابات نقش مؤثری دارد.
کد خبر: ۹۵۷۷۸۳۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بجستان، حجت‌الاسلام سید قاسم دهقانی در نمازجمعه امروز بجستان اظهار کرد: اخلاق‌مداری و انتخابات سالم، مشارکت حداکثری و انتخابی آگاهانه را به همراه دارد و باتوجه‌به انتخابات پیش رو پیام مهم مبعث می‌تواند در این مسیر راهنما و چراغ روشنی برای همه باشد.

 وی افزود: رعایت اخلاق انتخاباتی و ایجاد فضایی دور از تشنج ازطرف نامزدها و طرف‌دارانشان به برگزاری انتخابات سالم کمک می‌کند تا ضمن مشارکت حداکثری انتخاباتی آگاهانه و از روی بصیرت انجام شود.

 دهقانی در ادامه به اهمیت حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب پرداخت و بیان کرد: در طول بیش از ۴ دهه که از عمر انقلاب می‌گذرد اگر مردم نبودند با شکست روبرو بودیم .

 خطیب جمعه بجستان تصریح کرد: ملت ایران هرجا که رهبرشان امر کرد به میدان آمدند و همیشه دشمنان از حضور مردم رعب و وحشت داشته‌اند و بار دیگر در روز ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام و انقلاب خواهند زد و پایبندی‌شان به‌نظام و انقلاب را به دشمنان نشان خواهند داد.

 مسئولان در بجستان برای شعار سال چه تلاشی کرده‌اند؟

 وی در ادامه از برخورد برخی از مسئولین با تولیدکنندگان و کارآفرینان در بجستان انتقاد کرد و توضیح داد: ۴۰ روز دیگر تا پایان سال باقی‌مانده، مسئولان و مدیران شهرستان گزارش بدهند برای شعار سال چه تلاشی انجام کرده‌اند؟

 دهقانی اعلام کرد: مسئولان در شهرستان کمک به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را یک جهاد در ایجاد تحولات اقتصادی کشور و منویات مقام معظم رهبری بدانند.

 وی عنوان کرد: مردم دلبستهٔ نظام و انقلاب هستند؛ ولی از عملکرد برخی مسئولین گلایه دارند.

 دهقانی مطرح کرد: مردم مراجعه کردند و گفتند فلان مسئول گفته چرا برای حل مشکلات و درد دل به امام‌جمعه و دفتر وی مراجعه می‌کنی! بنده این مسئول را در حد یک خدمتگزار و مسئول نظام نمی‌دانم. نظر ما این است این مسئول قدرت نظام را به نفع خودش مصادره می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها